معرفی طرح تعیین سطح و معادلسازی پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران

معرفی طرح تعیین سطح و معادلسازی پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران

درباره طرح تعیین سطح و معادل سازی موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان:

توسعه ارتقاء سطح تخصصی و کاربردی با هدف کارآفرینی در شرایط کنونی یک امر حیاتی محسوب می شود، زیرا سرمایه گذاری‌های زیر بنایی و افزایش ابزار و تجهیزات و بطور کلی سرمایه‌های فیزیکی بدون سرمایه انسانی بلا استفاده خواهد ماند. زندگی شغلی افراد باید مولد و همراه با توسعه دانش کاربردی باشد تا قادر شوند با سرعت تغییر هماهنگ شوند، لذا داشتن دانش کاربردی برای موفقیت اقتصادی و اجتماعی افراد ضروری است.

این طرح طبق آخرین استاندارد دانش تخصصی با رویکرد کاربردی بر اساس شاخصه هائی همچون : سوابق علمی و شغلی – تالیفات و تحقیقات – مقالات و سخنرانی – اختراعات و ابداعات – طرح و برنامه – احکام و گواهینامه – رتبه و مقام – تشویقات و ترفیعات – پایان نامه های علمی در ۳ سطح بصورت غیر حضوری تعیین سطح می نماید که در صورت تقاضای کاربر گواهی ۵ سطح و رتبه کسب شده بصورت چاپی قابل ارائه خواهد بود .

این موسسه با استناد به موضوع فعالیت ثبت شده خود و با استناد به اعتبارات اخذ شده از مرجع مربوطه به افراد متخصصی که دارای مهارت فنی و سابقه کاری را طبق اصول و ساختار مندرج در اینجا، با اخذ مدارک شناسایی، سوابق کاری و علمی را تجمیع نموده و باتوجه به تشخیص و نظریه اعضا هیئت مدیره موسسه و ضوابط داخلی پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان در قالب یک گواهی به شخص متقاضی به صورت چاپی ارائه می کند.

موسسه پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران که کاملترین موضوع فعالیت و اساسنامه ثبت شده مربوط به تعیین سطح و معادلسازی سوابق علمی و شغلی برای صدور مدرک معادل را در سطح کل کشور دارا بوده و در قسمت مجوزات و اعتبارات سایت می توانید مشاهده بفرمائید که قابلیت ضدجعل داشته با هولوگرام و مهر برجسته خاص که با نمونه های موجود دیگر موسسات از نظر طرح و رتبه بندی قابل مقایسه نیست، صادر و ارایه می شود.

  • طبق ماده ۱۲ فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از متن، شکل و ساختار و زمینه فعالیت این پایگاه اینترنتی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران می باشد و هرگونه سوء استفاده از نام، لوگو و برند آن پیگرد قانونی خواهد داشت.
  • پایگاه اینترنتی www.pardis-ac.ir جهت اطلاع رسانی خدمات مربوط به موضوع فعالیت و اساسنامه موسسه بوده و این تارنما هیچ فعالیتی درزمینه ارایه یا صدور مدرک تحصیلی یا دانشگاهی ندارد.

 


لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای اخذ مدرک مورد نظر اینجا خود کلیک فرمائید.


طبق ماده ۱۲ فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از متن، شکل و ساختار و زمینه فعالیت این پایگاه اینترنتی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان می باشد و هرگونه سوء استفاده از نام، لوگو و برند آن پیگرد قانونی خواهد داشت.
پایگاه اینترنتی www.pardis-ac.ir جهت اطلاع رسانی خدمات مربوط به موضوع فعالیت و اساسنامه موسسه بوده و این تارنما هیچ فعالیتی درزمینه ارایه یا صدور مدرک تحصیلی یا دانشگاهی ندارد.

مشاوره رایگان