مطالبی که در مورد مدرک معادل کاردانی تا دکتری میتوان بررسی و اعلام کرد.

مطالبی که در مورد مدرک معادل کاردانی تا دکتری میتوان بررسی و اعلام کرد.

نکات مهم در مورد مدرک معادل یا گواهینامه معادل یا گواهی معادل:

توجه فرمائید مدرک معادل چند نوع می باشد:

مدرک معادل که طرف در دانشگاه چند ترم درس خوانده و سپس انصراف داده و برای اینکه بی مدرک نماند مجبور به دریافت مدرک معادل در همان رشته از دانشگاه مذکور می باشد.

بطور مثال: شخصی در دانشگاه رشته مهندسی عمران یا مهندسی مکانیک قبول شده و ۴ ترم درس خوانده به ایشان مدرک معادل در رشته مهندسی عمران یا مدرک معادل در رشته مهندسی مکانیک یا مدرک معادل در رشته مدیریت در مقطع کاردانی تعلق می گیرد.

ولی موسسه پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران سوابق شغلی و کاری شما را تجمیع و بررسی نموده و در زمینه ای که سابقه کار دارید مدرک معادل همان رشته مثلا مدرک معادل مکانیک یا مدرک معادل عمران یا مدرک معادل مدیریت در مقطع لیسانس اعطا می کند.

یعنی برای اخذ مدرک معادل از پردیس دانشگاهی هیچ گونه نیازی نیست که شما تعدادی واحد درس در دانشگاه پاس کنید یا درس بخوانید یا کنکور بدهید یا آزمون بدهید.

ارائه مدرک معادل دیپلم یا ارائه مدرک معادل فوق دیپلم یا ارائه مدرک معادل لیسانس یا ارائه مدرک معادل فوق لیسانس یا ارائه مدرک معادل دکترا از پردیس دانشگاهی در عرض ۷ الی ۱۰ روز کاری قابل انجام می باشد.

بنابراین توجه داشته باشید که اگر می خواهید مدرک معادل استعلام دار یا به عبارتی مدرک معادل با استعلام معتبر بگیرید حتما با مشاوران پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران تماس گرفته و درخواست خود را اعم از مدرک معادل فوری دیپلم با استعلام یا مدرک معادل کاردانی یا مدرک معادل کارشناسی یا مدرک معادل کارشناسی ارشد یا مدرک معادل دکترا ارائه دهید.

در نظر داتشه باشید که شما می توانید مدرک معادل استعلام دار یا مدرک معادل معتبر را با ارائه مدارک شناسایی و مدارک سوابق علمی و شغلی از کارشناسان پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران اخذ نمائید.

حتما جهت اخذ مدرک معادل دیپلم تا دکتری در سریعترین زمان ممکن با ما تماس بگیرید.


مطالبی که در مورد مدرک معادل کاردانی تا دکتری میتوان بررسی و اعلام کرد.


لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای اخذ مدرک مورد نظر اینجا خود کلیک فرمائید.

برچسب ها


دیدگاه ها

1 دیدگاه برای «مطالبی که در مورد مدرک معادل کاردانی تا دکتری میتوان بررسی و اعلام کرد.»

  1. سعید احمدفخرالدین گفت:

    باسلام و وقت بخیر.
    لطفاً بفرمایید هزینه اخذ مدرک معادل لیسانس مکانیک چقدر می‌باشد.و چه مدت زمانی صادر می‌شود
    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


اصول و ساختار دریافت گواهینامه نوع دوم مهارتی (مدرک معادل و مدرک همسطح)
کاربرد مدرک معادل و مدرک همسطح پردیس دانشگاهی

طبق ماده ۱۲ فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از متن، شکل و ساختار و زمینه فعالیت این پایگاه اینترنتی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان می باشد و هرگونه سوء استفاده از نام، لوگو و برند آن پیگرد قانونی خواهد داشت.
پایگاه اینترنتی www.pardis-ac.ir جهت اطلاع رسانی خدمات مربوط به موضوع فعالیت و اساسنامه موسسه بوده و این تارنما هیچ فعالیتی درزمینه ارایه یا صدور مدرک تحصیلی یا دانشگاهی ندارد.

مشاوره رایگان