قوانین ثبت نام متقاضی مدرک معادل و همسطح کاردانی تا دکترا پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران

قوانین ثبت نام متقاضی مدرک معادل و همسطح کاردانی تا دکترا پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران

قوانین ثبت نام تعهد درخواست کننده مدرک معادل و همسطح کاردانی تا دکترا از موسسه پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران:

۱- این گواهینامه به درخواست متقاضی صادر شده و ارائه رزومه کاری ایشان الزامی می باشد.

۲- مدرک معادل و همسطح کاردانی تا دکترا این موسسه از روی شرایط شغلی و اجتماعی شخص متفاضی صادر شده است.

۳- متقاضی از تمامی قوانین مربوط به مدرک معادل و همسطح کاردانی تا دکترا مطلع می باشد و هیچگونه سوء استفاده ای از آن در جهت ادامه تحصیل و یا استخدام و ارتقا شغلی در ارگانهای دولتی و نیز اخذ پروانه و مجوز در رشته هایی که نیاز به تحصیلات عالی دانشگاه دارد نمی نماید و هرگونه تخلفی بار قانونی برای خود متقاضی دارد.

۴- هیچ گونه گواهی المثنی مجدد صادر نمی شود مگر اینکه درخواست کننده در دفترخانه اسناد رسمی اقرار به گم شدن گواهی و عدم استفاده آن در ارگانهای دولتی و غیردولتی نموده و برگه آن را ارسال نموده و هزینه کامل اخذ گواهینامه اولیه را پرداخت نماید.

۵- هرگونه گرفتن گواهینامه از این موسسه در سطح بالاتر، باید با ارائه مدارک و رزومه کاری انجام پذیرد.

۶- مدیران و موسسان موسسه با بررسی مدارک متقاضی اقدام به رای در خصوص سطح متقاضی می نمایند.

۷- متقاضی بعد از صدور گواهینامه و درخواست کتبی قبل از صدور، حق هیچگونه اعتراض در هیچگونه از مجامع نظامی و انتظامی و قضایی و وزارتخانه های آموزشی را ندارد.

۸- متقاضی باید فرم های مخصوص به درخواست و ثبت نام موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان را کامل مطالعه و بعد با آگاهی و رضایت کامل اقدام به امضاء و اثرانگشت و ارسال به موسسه نماید.

۹- موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان بر اساس ضوابط و اساسنامه و بخشنامه های خود عمل کرده و هیات مدیره بر تمامی درخواست ها نظارت مستقیم دارد و در خصوص رد با قبول متقاضی مختار می باشد.

۱۰- در صورت مشاهده یا گزارش سوءاستفاده از مدرک معادل و همسطح کاردانی تا دکترا توسط دریافت کننده گواهینامه، مبنی بر (۱-ادامه تحصیل در دانشگاهها، ۲-استخدام یا ارتقا شغلی در ارگانهای دولتی، ۳-اقدام به ترجمه رسمی در دالترجمه رسمی و اخذ تائیدیه های قوه قضائیه و وزارت امورخارجه، ۴-اخذ مجوز یا پروانه در رشته های حساس و خاص که نیاز به تحصیلات عالیه و دانشگاهی دارند، ۵-ارسال استعلام گواهی به وزارتخانه های علوم و آموزش پرورش و بهداشت و دانشگاهها یا سارارگانهای آموزشی و هرگونه سوءاستفاده دیگر از گواهینامه …) موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان می تواند و این حق را برای خود محفوظ می دارد که بدون اطلاع به دارنده گواهینامه، آنرا باطل اعلام نموده و استعلام آنلاین آن گواهینامه را ازسایت حذف و به استعلام کتبی آن گواهینامه جواب منفی دهد و از مراجع قضائی نیز درخواست ضرر و زیان از فرد متخلف نماید.

باتشکر – واحد بازرسی و حقوقی موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان

شماره تماس واحد حقوقی موسسه : ۰۲۱۹۱۶۹۰۹۱۷ داخلی ۴

فرم مشاوره

خواهشمند است جهت ثبت نام یا مشاوره رایگان با

(آقای عبدی ) که قبلا تلفنی یا از طریق پیامرسانها در ارتباط بودید پیگیری فرمائید.

 

توجه: درصورتیکه جدیدا با پردیس دانشگاهی آشنا شدید

و قبلا با هیچ یک از همکاران ما در ارتباط نبودید

با شماره 09911455279 از طریق تلگرام یا واتساپ در ارتباط باشید.


لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای اخذ مدرک مورد نظر اینجا خود کلیک فرمائید.


طبق ماده ۱۲ فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از متن، شکل و ساختار و زمینه فعالیت این پایگاه اینترنتی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان می باشد و هرگونه سوء استفاده از نام، لوگو و برند آن پیگرد قانونی خواهد داشت.
پایگاه اینترنتی www.pardis-ac.ir جهت اطلاع رسانی خدمات مربوط به موضوع فعالیت و اساسنامه موسسه بوده و این تارنما هیچ فعالیتی درزمینه ارایه یا صدور مدرک تحصیلی یا دانشگاهی ندارد.

مشاوره رایگان