درباره پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران

درباره پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران

جایگاه تجربه،حرفه و مهارت در توسعه علم :

بدیهی است آنچه که تا به امروز موجب توسعه علمی و پیشرفت و نوآوری های علوم گردیده، بهره مندی از تجارب، حِرَف و فنون و مهارت های کسب شده است که با گذر زمان کلاسه بندی شده و بصورت سرفصل های مختلف علمی مطرح گردید و می توان گفت دارای جایگاهی برابر با علم و به بیانی دیگر، پایه و اساس علم است که به مباحث علمی محتوی می بخشد. بطوری که بسیاری از علوم بدون امکان تجربه و آزمایش، به سادگی ارزش خود را از دست داده است. بعنوان مثال می توان به علم مکانیک و مواد و… اشاره کرد که در تمام این علوم، تجربه و مهارت و امکان آزمون و خطا از مهمترین ویژگی های آن ها بوده و به نوعی عامل ایجادشان نیز می باشد. از این رو تجربه، حرفه و مهارت دارای جایگاه ویژه ای در توسعه علمی می باشد.

 

درباره موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان (پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران):

موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان به شماره ثبت ۴۳۹۹۲ در سال ۹۶ در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تهران ثبت گردیده و شروع به ارائه خدمات مشاوره در موضوعات مذکور گردید در این طرح که اکثر بازار هدف با متخصصین و افراد ماهر و کسانی که سوابق شغلی داشته و یا تعدادی گواهینامه های مهارتی و پایان دوره آموزشی داشته اند این موسسه سوابق و مهارتهای آنها را تجمیع نموده و در قالب یک گواهی ارائه می نماید.

 

درباره علامت و برند ثبت شده پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران:

علامت پردیس دانشگاهی علم و فن دانشوران در سال ۹۷ در مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شماره ۰۰۲۹۲۸ الف/۹۴ به صورت رسمی ثبت گردیده است و هرگونه کپی برداری از طرح و نام و برند موسسه توسط امور حقوقی موسسه پیگرد قانونی داشته و عواقب جزای کیفری و حقوقی بر عهده سواستفاده کننده می باشد.

 

نوع فعالیت موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان :

در راستای موضوع فعالیت خود که (تعیین و ارتقاء سطح دانش تخصصی و مهارتی کاربردی در راستای ارائه گواهی نامه‌های درسطح مختلف دانش کاربردی و مهارتی تخصصی در رشته‌های گوناگون بهمراه ارایه ریزگواهی‌ها و کارت و لوح تقدیر) بوده فعالیت می نماید. این موسسه با استناد به موضوع فعالیت ثبت شده خود و با استناد به اعتبارات اخذ شده از مرجع مربوطه به افراد متخصصی که دارای مهارت فنی و سابقه کاری را طبق اصول و ساختار مندرج در اینجا، با اخذ مدارک شناسایی، سوابق کاری و علمی را تجمیع نموده و باتوجه به تشخیص و نظریه اعضا هیئت مدیره موسسه و ضوابط داخلی پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان در قالب یک گواهی به شخص متقاضی به صورت چاپی ارائه می کند.

فرم مشاوره

خواهشمند است جهت ثبت نام یا مشاوره رایگان با

(آقای عبدی ) که قبلا تلفنی یا از طریق پیامرسانها در ارتباط بودید پیگیری فرمائید.

 

توجه: درصورتیکه جدیدا با پردیس دانشگاهی آشنا شدید

و قبلا با هیچ یک از همکاران ما در ارتباط نبودید

با شماره 09911455279 از طریق تلگرام یا واتساپ در ارتباط باشید.


لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای اخذ مدرک مورد نظر اینجا خود کلیک فرمائید.


طبق ماده ۱۲ فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از متن، شکل و ساختار و زمینه فعالیت این پایگاه اینترنتی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان می باشد و هرگونه سوء استفاده از نام، لوگو و برند آن پیگرد قانونی خواهد داشت.
پایگاه اینترنتی www.pardis-ac.ir جهت اطلاع رسانی خدمات مربوط به موضوع فعالیت و اساسنامه موسسه بوده و این تارنما هیچ فعالیتی درزمینه ارایه یا صدور مدرک تحصیلی یا دانشگاهی ندارد.

مشاوره رایگان