اصول و ساختار دریافت گواهینامه نوع دوم مهارتی (مدرک معادل و مدرک همسطح)

اصول و ساختار دریافت گواهینامه نوع دوم مهارتی (مدرک معادل و مدرک همسطح)

اصول و ساختار دریافت گواهینامه نوع دوم مهارتی (مدرک معادل و مدرک همسطح)

مرکز تعیین و ارتقاء سطح گواهینامه نوع دوم  :

مركز تعیین و ارتقاء سطح علوم تخصصی و کاربردی در طرح تعیین سطح داوطلبانی که دارای گواهینامه تخصصی و کاربردی از موسسات معتبر داخلی و خارجی و همچنین مدرک تحصیلی و واحدهای پاس شده دانشگاهی می‌باشند با در نظر گرفتن شاخص‌هایی همچون سوابق کاری در رشته مورد تقاضا، مدرک تحصیلی پایه، تالیفات و تحقیقات و مقالات و سخنرانی، اختراعات و ابداعات و ارائه طرح و برنامه، احکام و گواهینامه‌های کسب رتبه و مقام، تشویقات و ترفیعات و تربیت شاگرد سطح حرفه ای و تخصصی را در Level  های ۳ تا ۶ تعیین سطح نموده و در ۴ سطح ذیل صادر می‌نماید.

شرایط تعیین سطح گواهینامه نوع دوم :

سطح حرفه ای و تخصصی کاردانی (Level 1):

گواهینامه تخصصي تعیین سطح دانش کاربردی برای داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند و موفق به کسب حداقل ۲۴۰۰ امتیاز گردند می‌توانند در طرح تعیین سطح شرکت کرده و گواهینامه سطح حرفه ای و تخصصی کاردانی مرکز تعیین و ارتقاء سطح این مرکز را دریافت نمایند.

سطح حرفه ای و تخصصی کارشناسی (Level 2)  :

گواهینامه تخصصي تعیین سطح دانش کاربردی برای داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم با کسب حداقل۵۰۰۰ امتیاز با مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم با کسب حداقل ۲۶۰۰ امتیاز می‌توانند در طرح تعیین سطح شرکت کرده و گواهینامه سطح حرفه ای و تخصصی کارشناسی مرکز تعیین و ارتقاء سطح این مرکز را دریافت نمایند.

سطح حرفه ای و تخصصی کارشناسی‌ارشد (Level 3) :

گواهینامه تخصصي تعیین سطح دانش کاربردی برای داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند با کسب حداقل ۷۰۰۰ امتیاز و دارندگان مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم حداقل ۵۶۰۰ امتیاز و دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس حداقل ۳۵۰۰ امتیاز می‌توانند در طرح تعیین سطح شرکت کرده و گواهینامه سطح حرفه ای و تخصصی کارشناسی‌ارشد مرکز تعیین و ارتقاء سطح این مرکز را دریافت نمایند.

سطح حرفه ای و تخصصی دکتری (Level 4) :

گواهینامه تخصصي تعیین سطح دانش کاربردی برای داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند با حداقل ۹۰۰۰ امتیاز و دارندگان مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم حداقل ۸۰۰۰ امتیاز و دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس حداقل ۴۵۰۰ امتیاز و دارندگان مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس حداقل ۳۰۰۰ امتیاز و دارندگان مدرک تحصیلی دکترا با ۱۰۰۰ امتیاز می‌توانند در طرح تعیین سطح  شرکت کرده و گواهینامه سطح حرفه ای و تخصصی دکتری مرکز تعیین و ارتقاء سطح این مرکز را دریافت نمایند.

 


اصول و ساختار دریافت گواهینامه نوع دوم مهارتی (مدرک معادل و مدرک همسطح)


لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای اخذ مدرک مورد نظر اینجا خود کلیک فرمائید.

برچسب ها


دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


اصول و ساختار مرکز و چگونگی دریافت رتبه تخصصی مدیریتی
مطالبی که در مورد مدرک معادل کاردانی تا دکتری میتوان بررسی و اعلام کرد.

طبق ماده ۱۲ فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از متن، شکل و ساختار و زمینه فعالیت این پایگاه اینترنتی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به موسسه پردیس بین المللی علم و فن دانشوران نیکان می باشد و هرگونه سوء استفاده از نام، لوگو و برند آن پیگرد قانونی خواهد داشت.
پایگاه اینترنتی www.pardis-ac.ir جهت اطلاع رسانی خدمات مربوط به موضوع فعالیت و اساسنامه موسسه بوده و این تارنما هیچ فعالیتی درزمینه ارایه یا صدور مدرک تحصیلی یا دانشگاهی ندارد.

مشاوره رایگان